Complaint: Pakket kwijt

user-100352 on 02 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 11/04/2012 heb ik een niet-thuis briefje van selektvracht ontvangen dat er een poging tot bezorging was gedaan.Afzender van het pakket: Deutsche Post zonder enige vorm van verder referentie nummer. Op de volgende dag zou het pakket opnieuw worden bezorgd. Ik ben hier de hele dag voor thuis gebleven, echter de volgende dag is er niemand langs geweest. Enkele dagen later heb ik contact opgenomen met de klantenservice waar mij werd tot mijn grote verbazing wordt medegedeeld dat het pakket toch echt bij mij afgeleverd is op de 12e. Dit terwijl ik noch mijn buren iets in ontvangst hebben genomen. Hier heeft de onvriendelijke klantenservice medewerker geen boodschap aan, als het in het systeem staat als ontvangen dan is het zo. Waar ik dan eigenlijk nog voor bel?!? Beste selektvracht, ik heb echt wel wat beters te doen dan verzinnen dat ik pakketjes niet ontvangen heb als ik ze eigenlijk wel heb. Bij wie het dan is bezorgd op de 12e krijg ik geen antwoord op. Een onderzoek starten naar het pakket kan alleen indien de verzender daarom om vraagt. Echter zonder enige referentienummer kan ik zo een verzoek onmogelijk neerleggen bij een buitenlandse onderneming.

Desired solution:

Informeer mij bij wie mijn pakket bezorgd is, en start zonodig zelf een onderzoek naar dit pakket. Ik heb het niet ontvangen dus doe daar wat aan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

12 years ago - Selektvracht B.V. heeft een onderzoek opgestart om te achterhalen waar dit pakket is afgeleverd. Wanneer Selektvracht B.V. hier een antwoord op heeft zal dit worden gecommuniceerd met de auteur van deze klacht.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Uit onderzoek is gebleken dat het pakket op 12/04/2012 is afgeleverd, de ontvanger heeft hier ook voor getekend. Wij hebben de geadresseerde geadviseerd om contact met ons op te nemen via email indien het pakket niet in zijn of haar bezot is.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of