My complaint:
Dinsdag 21 juni 2011 komt een auto van Selektvracht op het erf en wil een pakketje afleveren, maar dat pakketje is onvindbaar in de auto. Ik spreek de bestelster aan en zie op de afleverlijst dat het een pakketje aan mij via Deutsche Post is. Er volgt een warrig verhaal dat het wellicht bij het vorige adres is fout gegaan, maar dat het dan wel de volgende dag zal worden bezorgd. De volgende dag geen bezorging, dus met de klantenservice 10 minuten € 0,40 p/min. gebeld. Uitgelegd dat het waarschijnlijk een pakketje van Lidl was uit Duitsland n.a.v. een klacht. Ik weet dat niet zeker daar ik van Lidl geen bericht heb ontvangen van toezending van een pakket. In het systeem staat het pakketje als bezorgd, maar dat is niet aan mij gebeurd. De klacht zou via de verzender moeten lopen, maar in mijn geval zou men het intern gaan uitzoeken. Ik zou worden teruggebeld. Vrijdags is er nog niet teruggebeld en ik heb via de website van Selektvracht de klantenservice opnieuw de zaak per mail aangegeven en verzocht mij terug te bellen of te mailen.
Woensdag 29 juni 2011 nog steeds geen bericht, dus maar weer gebeld met de klantenservice van Selektvracht, die mij heel nors te woord stond en aangaf dat de klacht toch via (de mij onbekende) verzender moet verlopen en dat de contracten met Deutsche post over klachtenafhandeling boven die van de ontvanger staan. Ik heb aangegeven dat het mij simpel leek om de bestelster van de route te vragen wat er gebeurd is met het pakketje en dit terug te koppelen, maar daar is geen sprake van. De klacht moet via de verzender van het pakketje. Stel dat het pakketje niet van Lidl afkomstig is, dan ben ik dus een voor mij bestemd pakket kwijt. Ik moet nu kosten maken om bij Lidl uit te zoeken of zij uberhaupt een pakketje hebben gezonden.
Desired solution:
Ik wil graag weten wat er met mijn pakket is gebeurd en dat het getraceerd wordt. Tevens wil ik de status van bezorgd omgezet zien in zoekgeraakt.