My complaint:
Ik wacht inmiddels enkele dagen op de aflevering van een fotoalbum van Albelli door Selektvracht (een cadeau voor iemand dat helaas al te laat is). Ik verwachtte het pakje op 26 mei 2012. Op die datum werd het niet bezorgd. Door het pinksterweekend was de eerstvolgende bezorg dag 29 mei. Ook op die dag werd niets bezorgd. Op 30 mei belde ik met de afzender, die mij de barcode van het pakje gaf en liet weten dat volgens de status, het pakket op 26 mei tevergeefs was aangeboden en dat de afspraak was gemaakt dat de geadresseerde het zou afhalen bij het depot. Dit is niet waar. Ik was op 26 mei gewoon thuis en het pakket is zeker niet aangeboden. Ik heb ook geen briefje in de brievenbus gevonden of iets dergelijks. Ik heb ook niet de afspraak gemaakt dat ik het zou afhalen bij het depot (ik zou niet eens weten waar het depot is!). Ik belde daarom op 30 mei met de klantenservice van Selektvracht. De medewerker die ik aan de lijn kreeg, heb ik de situatie uitgelegd en zij ging voor mij bellen met het depot Rotterdam Kralingen. Vervolgens liet zij weten dat het pakket diezelfde dag (30 mei) tussen 6 en 9 ‘s avonds alsnog bezorgd zou worden. Dat gebeurde niet (ik was weer gewoon thuis). Die avond heb ik het contactformulier van de klantenservice van Selektvracht ingevuld en weer de situatie uitgelegd. Hierop hoorde ik niets. Op 31 mei belde ik weer met de klantenservice omdat de status nog steeds vermeld dat de afspraak is, dat geadresseerde het pakje op haalt bij het depot. Een en ander weer uitgelegd. De medewerker van de klantenservice ging bellen met depot Kralingen maar kreeg geen gehoor. Mijn telefoonnummer werd genoteerd en ik zou door het depot worden teruggebeld…Dit is de tweede keer in korte tijd dat mij dit overkomt. Precies hetzelfde verhaal speelde begin mei. Ook de mededeling dat het tevergeefs was aangeboden (niet waar), ook geen briefje in de bus, ook de mededeling dat de afspraak was dat de geadresseerde het pakje zou ophalen bij het depot, wat niet waar was. Dat pakje (met schoenen) is terug naar de afzender gegaan. De afzender verzocht mij de bestelling opnieuw te plaatsen, maar de schoenen waren toen helaas uitverkocht.
Desired solution:
per ommegaande bezorging