My complaint:
Briefje in de brievenbus gevonden dat het pakket is bezorgd bij de buren op nummer 441, alleen de buren hebben niets ontvangen?
Desired solution:
Wil de postbode het juiste huisnummer doorgeven?
user-136934 on 25 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post
Briefje in de brievenbus gevonden dat het pakket is bezorgd bij de buren op nummer 441, alleen de buren hebben niets ontvangen?
Wil de postbode het juiste huisnummer doorgeven?
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht
Message from Selektvracht
11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Indien u het pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen adviseren wij u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De afzender is bij ons gemachtigd om een onderzoek op te starten stellen naar dit pakket. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht
Responded on 25 March 2015 at 07:50
We hebben de klacht geregistreerd en de geadresseerde gevraagd contact op te nemen met de verzender van het pakket. Deze is gemachtigd om een onderzoek bij ons op te starten. Binnen 5 werkdagen is de uitslag van dit onderzoek bekend.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.
Selektvracht B.V. Webcare Team