Complaint: Pakket NIET geleverd, deel II

user-99057 on 19 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn DHL zending onder nr. 621751520458 wordt NIET afgeleverd. Volgens de status en veel telefoontjes (meer dan 10 Euro verbeld!) zijn er vele pogingen gedaan tot levering. Dit is echt onzin. Op gestelde tijden waren wij thuis. Verder ook geen brieven in de brievenbus o.i.d. De laatste status (25-4-2012) zou zijn dat het paket zich bevindt in Vianen en terug wordt gestuurd naar de afzender. ONACCEPTABEL

Ik heb hier reeds veel tijd (en geld) ingestoken terwijl het gewoon de taak van Selektvracht is om het paket af te leveren. Niets meer en niets minder. Auke Nauta UPDATE 26-4-2012: Volgens Selektvracht is het pakket d.d. 23-4-2012 terug gestuurd naar de verzender. Dit terwijl ik op 24-4-2012 nog een mail heb gekregen van Selektvracht dat er “herniewde” bezorgpogingen gedaan zouden worden op 24 en 25 April. Ze spreken zichzelf dus tegen! Nu gaat (is) het pakket terug bij de particuliere verzender. Wat nu? Een zeer slechte service van Selektvracht. Helpdesk bellen helpt ook al niet…

Inmiddels de belofte gekregen van Selektvracht om de gemaakte kosten te vergoeden.
40 Euro voor opnieuw verzenden en 20 Euro belkosten.

Geen vergoeding gekregen!!!!

Desired solution:

Geen, ondanks belofte

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Helaas hebben wij deklant moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket zoals wij ook reeds eerder hebben gedaan.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of