Complaint: pakket niet op tijd

user-144416 on 24 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zou vandaag een pakket ontvangen’ ik wachtte het af op de track land tracé stond er bezorger is onderweg . ik denken van yes het is onderweg en uit eindelijk niks ontvangen , op de track land trace pagina stond er uitvoer datum gewijzigd door depot. Ik vind dit echt een belachelijke manier van met je klanten omgaan. Zo schaadt je de vertrouwen van je klanten. Eerst hoop geven en uiteindelijk niks leveren. Nooit meer selekt vracht voor mij

Desired solution:

zo snel mogelijk mijn pakket leveren en wat aan jullie problemen doen of gewoon stoppen met dingen beloven die jullie niet waar maken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij het leveren van deze zending moeten uitstellen tot dinsdag. Dit vanwege niet plots niet voldoende capaciteit op het depot om de zending wel te leveren. Ik heb namens Selektvracht mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of