Complaint: Pakket nooit afgeleverd, maar meteen retour afzender gestuurd

user-37432 on 24 January 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een pakket uit Duitsland was op 12/01/2011 aangeboden bij DHL Duitsland en 14/01/2011 al in Nederland volgens het DHL Track&Trace systeem.
Na enkele dagen nog niets ontvangen en dus maar met DHL gebeld, die ons door verwees naar Selektvracht: het pakket lag op het depot in Utrecht, en het pakketje zou naar depot Apeldoorn gestuurd worden.
En toen begon de ellende !!!!! Bij telefonische navraag op 21/01/2011 bleek het pakketje verkeerd gesorteerd te zijn en per abuis naar het depot in Zutphen gestuurd te zijn….waarna het weer naar depot Utrecht werd terug gestuurd. Hierop stelden we voor om vanuit Apeldoorn het dan maar zelf op te halen, maar dat was niet mogelijk. Het pakket zou maandag 24/01/2011 afgeleverd worden bij depot Apeldoorn..

Op 24/01/2011 wederom met Selektvracht gebeld, wat schetst onze verbazing…..(lees woede)….het pakketje was inmiddels alweer retour gestuurd naar de verzender in Duitsland !!!!…Ja zelfs zonder 1x aangeboden te zijn bij ons huis…

Tijdens onze gespreken a Euro 0.40 p/min met de klantenservice (die absoluut niet klantgericht zijn, maar gericht zijn op zolang mogelijk een gesprek te houden zonder enige oplossing te bieden…wat een totaal van Euro 24 oplevert) is niets tot stand gekomen. De oplossing van de klantenservice was zelfs om nogmaals het pakket te versturen vanuit Duitsland (nieuwe ronde….nieuwe kansen!!!!)

Al met al dus ….Euro 24 telefoon kosten + Euro 18 verzendkosten en nog geen pakket !!!!!!

Gewenste oplossing

Restitutie van telefoon- en 1x verzendkosten….en als ze het kunnen, wat wij inmiddels betwijfelen… een belofte dat mochten ze nog een pakketje voor ons tegen komen (hoop dit nooit meer te laten gebeuren) deze meteen op een fatsoenlijke manier te bezorgen…..En niet ergens in een tuin leggen, wat ook eens in het verleden gebeurd is !!!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht aangemaakt in het systeem en gekoppeld aan betreffende depot en besteller.
Selektvracht heeft aangeboden verzend- en telefoonkosten te vergoeden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of