Complaint: Pakket post niet ontvangt

user-28259 on 13 November 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wacht voor een pakket vanuit Portugal, verstuurd op 27 oktober en deze is nergens te zien.
Een pakket dat is later verstuurd is reeds al lang ontvangen.
Ik het verleden ben ik 3 pakketten kwijtgeraakt, post van de buren ontvangen, post is open gemaakt en de inhoud gegooid in de brievenbus en post achter laten bij de voordeur. Op een gegeven moment ben je het meer dan zat en het vertrouwen is kwijt.
Ik vrees mijn post van 27 okt zal ik nooit ontvangen en ik weet zeker dat het verstuurd is.

Gewenste oplossing

Ik wil geen standaard antwoord van TNT, over hoe het mogelijk is dat post kan kwijtraken, want dat is geen antwoord en ik heb dat al veel gehoord de vorige keren.

Ik wil een beter systeem, waar de kwijt pakketten zijn snel gelokaliseerd en goed verzonden naar verstuurder of ontvanger.

Ook moet post netjes bezorgd worden en vertrouwbare postbezorgers.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste SCR, Wat vervelend dat je meerdere klachten hebt over TNT Post. Je geeft aan dat je een pakket verwacht, echter vermeld je geen trackingnummer. Zonder dit nummer betreft het een ongeregistreerde zending en dan kan ik je verder niet helpen. Graag hoor ik van je hoe de zending vanuit het buitenland is verzonden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Nynke TNT Post Klantenservice

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Beste Nynke, Helaas de post was verstuurd zonder een nummer (was binnen een grote envelop) dus verstuurd als gewoon post. De envelop was verstuurd door een familie lid van mij, dus ik vetrouw dat alles was goed. Maar in geval dat iets klopt niet (adres/postcode) , waarom is deze niet verstuurd met retour naar afzender? Hoe kan dat, een grote envelop kwijt zijn? Helaas, heb ik geen hoop meer. Ik geloof dat is kwijtgeraakt. Bedankt voor jouw reactie. Met vriendelijke groeten, Susana Reis.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Susana, Het is inderdaad vreemd dat de envelop niet is aangekomen. Echter, zonder een barcode is voor ons niet na te gaan wat er met de envelop is gebeurd. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Misschien dat de zending nog wordt terug gevonden en alsnog bij je wordt bezorgd maar voor nu kan ik helaas niet voor je achterhalen. Ik heb je klacht wel doorgegeven aan mijn collega's van briefpost. Mocht het nodig zijn dan zullen ze nog contact met je opnemen. Excuses voor het ongemak. Nynke TNT Post Klantenservice

Message from PostNL

15 years ago - Beste Susana Reis, Je geeft aan dat je een zending vanuit Portugal, van familie niet hebt ontvangen. Het is niet prettig wanneer je post niet goed wordt bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb je melding geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal dit met de bezorgers bespreken en erop toezien dat de kwaliteit van de postbezorging op je adres verbeterd. Ik kan helaas niet achterhalen waar de post, die je mist, is gebleven. Er wordt van briefpost namelijk geen administratie bijgehouden. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze melding is geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal dit met de bezorgers bespreken en erop toezien dat de kwaliteit van de postbezorging verbeterd. Helaas is niet te achterhalen waar de post, die deze klant mist, is gebleven. Er wordt van briefpost namelijk geen administratie bijgehouden.

All complaints of