My complaint:
pakket retour gestuurd op11 oktober pakket nog niet aangekomen zeggen ze. Tnt onderzoek laten doen en wat blijkt? Pakket is bezorgd op 12 oktober. Ik heb de klantenservice al wel 7 keer gebeld en iedereen belooft wat en er gebeurd dus helemaal niets. Barcode ed. opgestuurd als bewijs. Ik krijg nog steeds mijn geld niet terug. Vandaag telefoontje gepleegd zegt een medewerker kan ik niet in mijn computer zien.??!! Het is dus grote chaos bij C&A onlineshop. Een medewerker zei dat ze achterstanden hebben. Wie o wie heeft hier ook ervaring mee en hoe krijg ik mijn geld terug. Ik bestel dus noooooiiit weer wat bij C&A onlineshop. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het niet meer. Wat een gedoe voor 40 euro.
Desired solution:
mijn geld terug. De 1 ster verdienen ze niet eens zulke slechte service en de klanterservice steld dus helemaal niets voor.