Complaint: Pakket verdwenen bij Selektvracht

user-6023 on 16 January 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Op 12-01-09 stond er een postbode voor de deur maar aangezien ik niet in de gelegenheid was om los te doen (stond onder de douche) zag ik later een briefje van Selektvracht in de brievenbus waarop stond dat hij de volgende dag het pakket (afkomstig uit Duitsland) opnieuw zou aanbieden. Dit was omstreeks 16.15 uur.
De volgende dag hele dag thuis geweest maar geen postbode te bekennen. De daarop volgende dagen ook niet. Vrijdag contact opgenomen met Selektvracht die beweren dat het pakket op dinsdag is uitgereikt, terwijl het de volgende opnieuw aangeboden zou worden volgens het briefje in de bus??! Dat klopt dus al niet.
Wanneer ik het pakketnr intik op de trackingservice van DHL krijg ik de melding dat het pakje is bezorgt op dinsdag om 17.37 uur. Toen was ik niet thuis en het is bijna 1,5 uur later dan dat de desbetreffende postbode bij mij voor de deur stond! Bij de buren is het ook niet bezorgd.

Gewenste oplossing

Opheldering waar het pakket gebleven is en deze bij mij bezorgen!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of