Complaint: Pakket verkeerd verzonden vanuit Servicepunt Selektvracht (DHL)

user-116119 on 18 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakket is door het DHL-servicepoint (Kantoorboekhandel Bakker, Hoofddorpplein 6, 1058PD Amsterdam) naar een verkeerd adres verzonden. Ondanks het duidelijk zichtbare verzendlabel op het pakket! De reden hiervoor is mij onbekend.

Na veel bellen met de juiste ontvanger (E-care) en Selektvracht (a 40 ct. p/m) ben ik er achter gekomen dat mijn pakket ergens in Duitsland is bezorgd. Selektvracht zegt hier niks aan te kunnen doen en dat ik zelf het pakket moet proberen terug te krijgen. Dit is voor mij onacceptabel.

Het zendingnummer is: 3SDSP0075793266.

Desired solution:

Wanneer Selektvracht het pakket afleverd op het juiste adres.

Dat is:
E-Care Repair Services BV.
Stenograaf 2
6921 EX Duiven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Wij hebben de klant ons directe mail adres gegeven en zijn bezig te achterhalen waar het pakket is gebleven.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of