Complaint: Pakketbezorger komt maar niet langs…

user-144791 on 26 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb inmiddels ruim een week geleden een pakketje besteld bij Douglas. Deze heeft douglas volgens de track and trace code netjes op de besteldatum afgeleverd aan Selektvracht. Er staat bij de track and trace code steeds dat geadresseerde niet thuis was. Ik heb iedere dag nog gezorgd dat er iemand thuis was, maar helaas geen deurbel, briefje met niet-thuis code etc.. Geen bezorger te bekennen die even langskomt om het pakketje te leveren. Ik heb al telefonisch contact gehad met selektvracht waarin ze me beloofden het pakje die zelfde avond nog te leveren tussen 18:00 en 21:00. De hele avond is er geen bezorger geweest, werd op de track and trace simpelweg geplaatst dat ik niet thuis was en zit ik nog steeds zonder pakketje.

Desired solution:

Ik wil dat selektvracht dringend het pakketje levert. Een postbedrijf dat zich onderdeel van DHL noemt, zou niet zo met klanten om moeten gaan. Telefonisch met de 40ct/min lijn beloven dat ze het pakketje dezelfde avond nog zullen leveren en vervolgens niemand te bekennen, kan gewoon niet. Lever alstublieft het pakketje deze week nog!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Deze klacht is niet opgelost! SelektVracht heeft het pakket uiteindelijk gewoon NIET geleverd, terug gestuurd naar Douglas waarbij ik simpelweg mijn geld terug krijg. Ze hebben mijn bestelling gekregen vanuit Douglas, het heeft 2 weken in een depot gelegen, ze hebben op de track and trace gezet dat ik niet thuis was en 'klaar', pakket kan retour. Erg makkelijk, vooral waardeloos ook, meest waardeloze pakketdienst die er bestaat!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of