Complaint: pakketje

user-100962 on 05 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb 3 mei een briefje in de brieven bus gehad van selekt vracht dat ik niet thuis was en dat ze de volgende dag terug zoude komen . nu heb ik de man in kwestie gesproken die de pakketjes afleverd en die zegt dat het pakketje is afgegeven en dat er voor is getekend maar ik heb niks ontvangen nu begon meneer te twijfelen en zei dat ie het niet op ons huisnummer heeft afgegeven dus nu ben ik mijn pakketje kwijt waar wel voor is betaald , ik vind dit ontzettend vervelend en ben er niet over te spreken want ik nog mijn vriend hebben niet getekend . wat gaan we hier aan doen

Desired solution:

zou graag alsnog mijn pakketje ontvangen en zou bijna zeggen dat meneer in kwestie de flat maar af moet gaan om te kijken waar hij het pakketje af heeft gegeven ,heb nu een hoop ellende om een klacht in te dienen maar heb daarmee mijn pakketje niet terug .
zou graag een vergoeding willen want ik heb wel al betaald voor mijn pakketje van 50,00 euro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Helaas kunnen wij in dezen niet veel betekenen voor de klant. Wij hebben de klant helaas moeten doorverwijzen naar de verzender.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of