Complaint: Pakketje bezorgt bij wie?????

user-90055 on 09 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vrijdag 04-03-2012 heb ik een pakketje besteld. Volgens SelektVracht zou deze vandaag aankomen. Ik ben de hele dag thuisgebleven. Geen pakketje? Ok dat kan, echter op SelektVracht staat dat deze WEL bezorgd is. Er is NIET aangebeld, geen briefje in de brievenbus oid…

Dit is echter niet de eerste keer dat ik zoiets meemaak.
Of pakketjes achter de plantenbak bij de voordeur..is ook al eens gebeurd. Geen melding van gemaakt overigens.

Desired solution:

Ik wacht met smart op mijn pakketje, dus ik hoop dat deze z.s.m. geleverd wordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zalando heeft reeds een onderzoek opgestart voor dit pakket. Wij hebben de geplaatste handtekening doorgestuurd aan Zalando. Ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van Zalando voor verdere informatie over het onderzoek en het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of