Complaint: Pakketje niet aangeboden sinds 3 mei

user-101683 on 08 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik verwacht mijn pakketje sinds 3 mei 2012, tot op heden heb ik niks ontvangen. Op internet stond dat ik niet thuis was, terwijl ik de hele dag gewoon thuis was. Ik vind het echt raar. Net heb ik een ander klacht van iemand anders gelezen waar die persoon ook zegt dat hij/zij niet thuis was, terwijl hij/zij gwn thuis was.

Ik heb een medewerker op zaterdag gesproken, zij spark zo brutaal tegen mij en ze zei dat mijn bestelling op dinsdag (dus vandaag) wordt aangeboden. Ik zit nu de hele dag thuis te wachten op mijn pakketje. Dit vind ik echt niet kunnen. Je hele tijd gaat ervan af. Ik heb zelfs geen brief niks in mijn brievenbus ontvangen.

Ik vind dat selektvracht iets hieraan moet doen!

Desired solution:

Netter zijn in levering van de pakketjes.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of