My complaint:
Ben al vanaf 12-8 aan het wachten op mijn pakketje die op die dag gebracht zou worden, Helaas was ik zelf niet thuis dus kon ik hem niet in ontvangst nemen,In de bus vond ik een briefje dat ik hem op 13-8 kan verwachten.. Helaas was ook ook toen niet thuis omdat ik moest werken..het pakketje zou gebracht worden op dinsdag de 16e ( nadat ik dinsdag ochtend gebeld heb waar mijn pakketje blijft) in de avond.
Ik wachten en verheugen op mijn pakketje..maar nee hoor geen selekt vracht..Ik woensdag ochtend weer gebeld en gevraagd waar die zou blijven…ik kreeg te horen dat hij echt vanavond op woensdag de 17e bij mij bezorgd zou worden..
Maar helaas ik weer wachten geen pakketje..ik vandaag de 18e wederom gebeld na dat 0900 nummer en hun konden mij niet vertellen waar het pakketje was…( zij hadden al geprobeerd het depot te bellen)..Ze hebben mij maar gezecht dat ik zelf er maar achteraan moet gaan dus ik de hele ochten het depot geprobeerd te bellen maar niet te pakken gekregen..uiteindelijk selektvracht zelf maar geprobeerd te bellen maar die konden weer niks voor me betekenen…uiteindelijk iemand te pakken gekregen en dat hij vanavond de 18e gebracht gaat worden..( dat hoop ik dan maar)..ik ben vandaag niet echt netjes behandeld..en ook zei die vrouw van het depot als ik vanavond niet kom mag je mij persoon komen wurgen…Wat heb ik aan zulke taal als mijn pakketje vanavond niet bezorgd is..Ik zal voortaan niet meer bestellen bij een bedrijf die via selektvracht bezord.
Desired solution:
Het zou fijn zijn als je op de hoogte gehouden word als je pakketje een dag uitgesteld word ( telefonisch ) en ik heb 5 x naar dat 0900-2222120 gebeld met mijn mobiel en soms wel een paar minuten aan de telefoon gehangen..een kleine compensatie zou wel netjes zijn