Complaint: Pakketje niet geleverd!

user-147694 on 08 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In tegenstelling tot de melding via de Track en Trace (pakket bezorgd) heb ik helemaal niets ontvangen.

Desired solution:

Bezorging van het pakket op uiterlijk de eerstvolgende werkdag, plus een verklaring hoe het kan dat de Track en Trace ' pakket bezorgd' aangeeft. NB: Een antwoord: dat moet u via de leverancier uitzoeken, accepteer ik niet. Dit is een interne fout bij Selektvracht, niet bij de leverancier.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

11 years ago - Helaas zal de klant contact op moeten nemen met de verzender. Zij zijn gemachtigd om in dezen een onderzoek in te stellen. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden. Selektvracht B.V. Webcare Team

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas zal de klant contact op moeten nemen met de verzender. Zij zijn gemachtigd om in dezen een onderzoek in te stellen.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of