Complaint: Pakketje verdwenen, klantenservice antwoord niet op de mail

user-102229 on 10 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 28 maart een pakketje verstuurd. Echter na 3 week het pakket nog niet aangekomen en of retourgestuurd. (Betrof een garantie kwestie met de fabrikant)

Desired solution:

Dat het pakket alsnog daar wordt bezorgd en anders retour wordt gestuurd naar het adres wat op de doos stond.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of