Complaint: Pakketje vermist en nabestelling te laat

user-88838 on 03 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij de Wehkamp iets besteld. Dit zou op donderdag 1 maart ‘s avonds worden bezorgd. We hebben die avond niets ontvangen. Ook geen briefje dat het bij de buren is gebracht. In de bestelstaus van mij Wehkamp account staat dat het pakketje is bezorgd. Waar is het dan????
Na contact met Wehkamp gehad en de bestelling is inmiddels nageleverd. Maar de eerste bestelling is er nog steeds niet.

Desired solution:

Ik wil weten waar mijn pakketje is.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de handtekening van deze zending opgevraagd. De naam van de handtekening is aan de auteur van deze klacht doorgegeven. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of