Complaint: Pakketje wordt niet afgeleverd bij de buren

user-201716 on 29 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Selektvracht heeft op haar website staan dat wanneer je niet thuis bent om het pakketje aan te nemen, dat je het pakketje bij de buren kan laten bezorgen (staat als keuze 2 op de website). Dit hebben wij meerdere malen aangevinkt, maar wij krijgen steeds een niet-thuis kaartje van Selektvracht in de brievenbus (het gaat uiteraard wel om pakketjes waar geen handtekening voor is vereist). Ik heb hierover contact opgenomen met Selektvracht, maar zij zeggen hier niets aan te kunnen doen. Ik moest maar een briefje uit de deur plakken. Maar aangezien wij in een flat wonen, zal de bezorger (wanneer iemand niet thuis is) niet verder naar binnen kunnen komen. Ik voelde me aan de telefoon ook niet serieus genomen door Selektvracht.
Ik snap dit niet, want waarom staat het zo prominent op hun website en geven ze de klant deze keuze, als ze er toch niks mee doen?

Desired solution:

Wanneer deze optie op hun website blijft staan, zorgen dat er dan ook naar gekeken en gehandeld wordt en anders deze keuze van de website afhalen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of