Complaint: Pakketje zogenaamd bezorgd

user-52306 on 08 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via het track-and-trace systeem vernomen dat een door ons besteld pakketje zou zijn bezorgd. 3 Keer raden…… Dit is niet het geval! Ook onze buren weten van niets én we hebben in de brievenbus géén briefje aangestroffen met een evt anders waar het pakketje zou moeten zijn. Ik ben echt furieus daar wij bij onze bestelling hebben aangegeven dat het NIET BIJ DE BUREN mocht worden afgeleverd!!!!!!!!!
Inmiddels Kassa en Radar geïnformeerd…..

Desired solution:

Ik wil dat mijn pakketje alsnog zsm bij MIJ!!! wordt afgeleverd!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V.
Wij hopen dat u uw pakketje in tussentijd alsnog heeft mogen aantreffen.

Om u eventueel nog van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110609001658". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of