Complaint: pakketpost

user-48931 on 07 May 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Datum Tijd Beschrijving
03-05-2011 11:18 Pakje is online voorbereid door de verzender.
03-05-2011 11:46 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
03-05-2011 12:26 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
04-05-2011 19:06 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
05-05-2011 02:57 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
05-05-2011 08:36 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden.
05-05-2011 08:36 Sorteerfout, pakje is langer onderweg.

vandaag zaterdag 7 mei::
geen verdere berichten van afhandeling of waar het pakketje is.
Gisteren 6 mei gebeld naar SELEKTVRACHT in Utrecht: de jongeman wist me ook niets te vertellen !!!

Je meld het aan bij DHL online::brengt het naar een servicepoint
en dan wordt het overgeneomen door SELEKTVRACHT.
Waar is mijn pakketje??
sorteerfout??
neem dan personeel dat kan lezen??!!
De eerste keer met DHL-SELEKTVRACHT:: maar nooit meer

Desired solution:

op een deugdelijke melding waar het pakketje is gebleven..
2 a 3 dagen??
nou dat wordt dan bijna een week of misschien helemaal niet... of ik boos ben??:: hoe komt je daarbij...

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Helaas komt het voor dat er in het sorteerproces zendingen verkeerd gesorteerd worden. Alvorens voor bezorging te worden aangeboden komen deze dan eerst terug op het sorteercentrum om daar opnieuw gesorteerd te worden. Dit alles kan paar werkdagen vertraging geven. Onze excuses voor het ongemak. Om u eventueel verder van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110507142020. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vetrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Comment by poster of the complaint

13 years ago - GEDDELTE UIT BERICHT AAN SELEKT VRACHT:: een pakket verstuurd met DHL verder afhandeling met selekt vracht!! Volgens track&trace van jullie is het pakket in een verkeerde BAK terechtgekomen:: volgens mij terug naar afzender, naar mij dus?? Sinds 5 mei is het pakket WAAR??? heb 9 mei gebeld met jullie en is mij verzekerd dat het vandaag 10 mei wordt aangeboden 10 mei kijk ik weer bij tracktrace:: niets te vinden> weer gebeld met selekt vracht:: nu is er een storing/ en krijgt het pakket een nieuwe barcode?? Ik ben daar niet van op de hoogt gebracht... dit is niet te geloven Ik had het beter zelf kunnen gaan brengen!!!!

Comment by poster of the complaint

13 years ago - seleltvracht heeft een mail gestuurd met de mededeling dat het pakketje een ander barcode krijgt. eerst in de verkeerde bak , vervolgens een storing. dan weer een storing: pakketje is afgeleverd, maar heb van DHL geen bericht gekregen dat het is bezorgd, dat heb ik zelf nagekeken nadat ik de nieuwe barcode had: Datum Tijd Beschrijving 10-05-2011 19:40 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum. 11-05-2011 03:08 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum. 11-05-2011 08:59 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden. 11-05-2011 15:48 Pakje is bezorgd. DHL online aangemeld: 3m3i : afgelverd 11 mei eens maar nooit meer

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of