My complaint:
Datum Tijd Beschrijving
03-05-2011 11:18 Pakje is online voorbereid door de verzender.
03-05-2011 11:46 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
03-05-2011 12:26 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
04-05-2011 19:06 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
05-05-2011 02:57 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
05-05-2011 08:36 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden.
05-05-2011 08:36 Sorteerfout, pakje is langer onderweg.
vandaag zaterdag 7 mei::
geen verdere berichten van afhandeling of waar het pakketje is.
Gisteren 6 mei gebeld naar SELEKTVRACHT in Utrecht: de jongeman wist me ook niets te vertellen !!!
Je meld het aan bij DHL online::brengt het naar een servicepoint
en dan wordt het overgeneomen door SELEKTVRACHT.
Waar is mijn pakketje??
sorteerfout??
neem dan personeel dat kan lezen??!!
De eerste keer met DHL-SELEKTVRACHT:: maar nooit meer
Desired solution:
op een deugdelijke melding waar het pakketje is gebleven..
2 a 3 dagen??
nou dat wordt dan bijna een week of misschien helemaal niet... of ik boos ben??:: hoe komt je daarbij...