Complaint: Pathe weigert vouchers in te wisselen

user-136635 on 24 October 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben via ING twee vouchers besteld voor Pathe Unlimited. Ik heb op een zaterdag gepoogd in te wisselen. Helaas kwamen wij na 18.00 dus weggestuurd (staat ook op de site van Pathe). Advies van het personeel was later in de week even voor zessen terug te komen. Woensdag erna weer in Haarlem geprobeerd, nu rond 16.30. Het baliepersoneel weigerde echter de vouchers in te wisselen vanwege de herfstvakantie (staat niets over vakanties/feestdagen of zo op de site). De supervisor erbij gevraagd, die het alleen maar erger maakte. Botweg geweigerd de vouchers in te wisselen. Ook durfde hij geen schriftelijke verklaring te geven dat hij weigerde of zijn naam te zeggen. Gedurende de discussie kwamen er nog 3 klanten bij staan. Van één van hen had enkele uren daarvoor de partner wel de voucher kunnen inwisselen voor een kaartje. Was een foutje volgens de supervisor. Nu kon dat niet meer “vanwege de drukte”. Gedurende de tijd dat wij discussieerden heb ik slechts vier mensen gezien aan de balie. Drie voor het inwisselen van vouchers die gezellig bij onze discussie kwamen staan. Zeer en uiterste klantonvriendelijke supervisor die nog een cursus conflictbeheersing moet volgen. Eén van de klanten was zo boos dat hij de voucher heeft verscheurd. Na deze ervaring zal ook ik in ieder geval geen voet meer in pathe zetten. Gelukkig kan ik thuis ook een film abonnement afsluiten.

Mijn advies is geen vouchers te kopen en in ieder geval van te voren even bellen (alhoewel het heel snel kan veranderen)

Desired solution:

Kosten vouchers, parkeergeld en reiskosten vergoed

All complaints of