Ik had 11 geleden kaartjes besteld via internet bij PATHE na afronding van de bestelling kreeg ik de melding (
Betaling geslaagd maar de boeking is mislukt ) Ik heb meteen de kantenservice gebeld en zij konden niets doen. Hij... Read more
Reactie van pathe:
'Door een grote storing vorige week in onze systemen is jullie betaling wel ontvangen maar de status van jullie kaarten niet automatisch gewijzigd naar "actief". Jullie passen hebben daardoor onterecht op "inactief" gestaan'
Wij konden onze unlimited passen niet... Read more
Wij hebben via ING twee vouchers besteld voor Pathe Unlimited. Ik heb op een zaterdag gepoogd in te wisselen. Helaas kwamen wij na 18.00 dus weggestuurd (staat ook op de site van Pathe). Advies van het personeel was later in... Read more
De laatste jaren is het geluid van films steeds harder geworden. De afgelopen tijd is het geluid zo hard, dat ik zelfs met oordopjes alles nog letterlijk kan verstaan. Ik vind dit niet normaal, en ik denk dat dit gehoorbeschadigingen... Read more
tijdens de film ted zat er een ligt storing in 2 minuutjes maximaal maar gelijk na de voorstelling kreeg iedereen een vrijkaart en daarbij ik en me vriendin zaten op clubseats in breda heb je die dan betaal je 2.50... Read more
Naar de bios geweest, een iemand was zijn ID vergeten dus die mocht er niet in, hebben we met ze alle besloten niet te gaan, we hadden 5 kaartjes gekocht waarvan 2 met vouchers, de vouchers kregen we niks voor... Read more
Mijn dochter van net 14 jaar staat in een hele lange rij te wachten om haar geprinte, al betaalde kaartje op te halen.Wanner ze eindelijk aan de beurt is wordt ze resoluut weggestuurd door de kassamedewerker: dit moet je doen... Read more
Ik ben 20 jaar en geweigerd voor de film, ze gaven zelf aan dat hun fout zaten omdat ze beneden niet gecontroleerd hadden op een id kaart! We hadden 2 kaartjes gekocht van 20 euro! En ik wil gewoon mij... Read more
ik heb vandaag via de site van Pathe gereserveerd waarvan de 2 plaatsen rolstoelplaatsen waren. eenmaal aangekomen konden we niet naar de film omdat je online achteraf geen rolstoelplekken kan reserveren via internet maar moest bellen. nu staat er tijdens... Read more
Ik ben 2 maanden geleden lid geworden van pathe. Ik kreeg de maand erop al te horen dat mijn pas was geblokkeerd ivm het niet betalen. Nu is het zo dat mijn pas op rekening van mijn vriendin stond en... Read more