Complaint: Bestolen door Pathe door systeem fout.

user-58670 on 21 August 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben vrijdag 19 augustus 3 kaarten geboekt voor de avond voorstelling van Harry potter 7 deel 2 voor de voorstelling van 20:40.

Tijdens het selecteren van de gewenste datum hebben wij zeer zeker zaterdag 20 augustus aan gegeven. Er van uitgaande dat het systeem werkt zoals het moet, hebben wij de boeking doorgevoerd en netjes betaald. Tijdens dit proces loopt het een keer fast en werd er tijdens het door boeken geen tijd en datum meer aangegeven voor wanneer wij de boeking aan het doen waren.

Zoals gepland staan wij netjes met ons betalingsbewijs bij de kassa op zaterdag de 20ste waar ons wordt verteld dat de kaarten voor vrijdag de 19e waren besteld. Het is natuurlijk duidelijk dat wij deze niet gebruikt hebben gezien hun systeem nooit onze barcode heeft gescand.

Nu werd er aan alle kanten geweigerd ons toegang te verschaffen tot de film waar wij rechtmatig voor hebben betaald. Het enige wat ons werd geboden was 1 vrij kaart en 2 kaarten zelf betalen. Door dat wij de film graag wilden zien hebben wij dit gedaan. Nu neem ik deze zaak op als diefstal.
Pathe heef door een systeemfout mij onrechtmatig laten betalen voor een voorstelling die ik niet gezien heb en de manager heeft dit niet willen oplossen, en is hierdoor in gebreken gebelven.

Ongeacht dat het systeem aangeeft dat de boeking voor vrijdag is weten zij bij Pathe net zo goed als ik dat systemen nooit perfect zijn. Naast de financiële schade die zij ons heeft berokkend hebben wij ook niet van de film kunnen genieten dit neem ik Pathe zeer kwalijk.

Ik vindt het niet erg als er fouten woorden gemaakt wel vind ik het heel erg als er geen wil is om dit voor beide zijde goed op te lossen want klant is toch koning? Bij Pathe duidelijk niet!

Ik heb enkele klachten brief gestuurd naar marketing@pathe.nl dit adres werd mij gegeven door de nog nat achterzijn ore jonge manager die in de Pathe Haarlem (sinds een maand open) staat.

Desired solution:

Ik verwacht van Pathe dat ik voor de 2 kaarten die ik teveel heb betaald gecompenseerd word.
Ik verwacht op korte termijn een formele reactie van hun organisatie.

All complaints of