My complaint:
Hallo Pathe, Jullie geven de voorkeur aan afhandeling via de site en de ticketdispensers om lange rijen aan de kassa te voorkomen en zodoende de service naar de klanten te verbeteren.
Middels deze mail wil ik mijn beklag doen rond het feit dat het niet mogeijk is om via de site familietickets te bestellen en het ook niet mogelijk bleek om
het teveel betaalde aan de kassa terug te krijgen.
Als trouwe bezoeker van jullie bioscopen kreeg ik slechts het advies om een klacht via mail te melden hetgeen bij deze gedaan is
Ik verneem graag wat de opties zijn.
Gewenste oplossing
Restitutie van het teveel betaalde ( eventueel ind e vorm van een tegoedbon)Aan de kassa zou eea €25,00 gekost hebben en nu heb ik betaald voor:
Gnomeo and Juliet
Pathe de Munt
24-2-2011 – 15:25
2 x Kind ATM/Online € 7.50 = € 15.00
2 x Normaal ATM/Online € 9.00 = € 18.00
Transactiekosten: € 0.55
rij 4, stoel 10 – 13
TOTAAL: € 33.55