Complaint: Film begint te laat – Geen reactie

user-32467 on 15 October 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op vrijdag 30-09-2011 zijn wij naar pathe schouwburgplein gegaan naar de film ‘Final destination. Deze zou om 17:35 beginnen. We moesten bijna 10 minuten langer wachten voor dat ‘de film’ eindelijk begon. Bleek het de verkeerde film te zijn. Nl ‘Fright night’. Weer bijna 10 minuten later, nadat ik en nog anderen een medewerker hadden aangesproken (we moester eerst even zoeken naar een) werd de film stop gezet. Eindelijk begon toen de juiste film waar iedereen dus voor kwam. Het was ondertussen 18:03. Nou het begin van de film liep iedere keer vast waardoor het niet echt te volgen was.
Ik heb na de film via het contact formulier (http://www.pathe.nl/klantenservice/contact/) een vraag (niet eens een klacht) gesteld hoe het zit als de film te laat begint. Ik weet namelijk wel dat je geen toegang meer hebt tot een film als je een half uur te laat bent, wat begrijpelijk is. Hoe zit dat als de film zelf een half uur te laat begint? Zit daar een vergoeding aan? Zou pathe op z’n minst niet hun excuses kunnen aanbieden voor het oponthoud?
Het is nou 13 oktober en heb tot nu toe geen enkele reactie gehad op deze vraag.
Raar want op maandag 10 oktober heb ik dezelfde formulier gebruikt voor een andere vraag over bioscoopkaartjes. Een dag later heb ik hier wel een reactie op gehad.
Wordt er misschien aan de hand van de vraag besloten of men wel of geen reactie krijgt?

Desired solution:

Bioscoopkaart-tegoedbon p.p.

All complaints of