Complaint: Gedoe met online kaartjes kopen

user-93586 on 29 March 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wilde samen met mijn zusjes gezellig een middagje naar de film. Zelf heb ik een Unlimited Card, maar voor hun heb ik online een kaartje gekocht. Dacht ik. Nadat ik het hele reserveringsscherm had doorlopen en had betaald kreeg ik de mededeling dat er iets was misgegaan. Mijn kaartjes waren wèl betaald, maar niet gereserveerd. Toen ik de klantenservice belde, zei de mevrouw dat er een storing was geweest. Ik moest opnieuw kaartjes kopen, en binnen 5 werkdagen zou het geld teruggestort worden. Alleen de plaatsen die ik had gereserveerd stonden in de computer nu als “bezet”. Dus ik moest nieuwe, minder goede plaatsen uitzoeken. Aangezien ik nu wat wantrouwig geworden was, vroeg ik of ik dat wel via de computer moest doen. De mevrouw antwoordde dat er geen storing meer was, en als ik het via de telefoon zou reserveren, dan zou er niet gegarandeerd kunnen worden dat ik naast mijn zusjes zou zitten (omdat ik een Unlimited Card heb en zij reguliere kaartjes moeten kopen). Dus ik probeerde het nog eens via de computer. Kreeg ik weer last van diezelfde storing! Dus nu ben ik twee keer mijn geld kwijt, heb ik geen goede plaatsen meer, en ik kan mijn kaartjes niet op een andere manier reserveren. Ik moet dus op de gok vlak voor de voorstelling kaartjes gaan kopen. Heel vervelend!!

Desired solution:

Ik wil graag de kaartjes die ik heb betaald ontvangen. Dus op de plaats die ik had gereserveerd. En ik wil gelijk mijn geld terug van de tweede storing (waarom moet dat een week duren?).

All complaints of