Complaint: Geen refund op teveel gekochte kaartjes

user-207893 on 24 October 2013 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Chips iets te snel geklikt en nu heb ik een kaartje teveel. Geen mogelijkheid om met de bioscoop in contact te komen (Haarlem) om te melden dat 1 van de 3 stoelen niet gebruikt gaat worden. Bij tijdige melding kan de bioscoop gewoon de stoel aan een ander verhuren. Ik woon in Hoofddorp. Nou kreeg ik na m’n tweede telefoontje (met een andere klantenservice nummer) de suggestie dat ik 2 uur van te voren mijn kaartje kon omruilen tegen een vrijkaartje of ander ticket. Maar waarom niet online terugstorten? Ik heb ook online betaald? Het heen en weer rijden vanuit Hoofddorp inclusief parkeerkosten is duurder dan de refund van het ticket. Even bellen met Pathe Haarlem behoort niet tot de mogelijkheden.
Slechte service Pathe!

Desired solution:

In mijn ogen is de meest simpele oplossing de kassa van Haarlem (tijdig = bijv. 3 uur) van te voren op de hoogte stellen. Een bevestigingscode van de kassa krijgen en met die code je geld terug kunnen vragen bij de klantenservice van Pathe. Dan kan de stoel die niet gebruikt wordt door een ander gebruikt worden en is er tevredenheid bij beide partijen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about PATHE

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of