Complaint: Onterechte incasso vordering

user-174460 on 19 April 2013 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedendag,

tot mijn grote verbazing otvang ik op 16.04.2013 een incasso vordering, voor een niet betaalde Pathe Unlimited Gold abonnement! In dat incasso brief staat vermeld dat Pathe meerdere keer per e-mail contact met mij had aangenomen. Niet waar!!! En nu moest ik 40 euro incasso costen betalen!!!

Pathe e-mails ( nieuwsbrieven, betalingsherinneringen enz.) krijg ik altijd op hetzelfde e-mailadres en ik check hem dagelijks! Normaal gesproken krijg ik een betalingsherinnering op e-mail als het niet lukt om het maandelijkse bijdrage te incasseren, en dan betaal ik direct van een andere bankrekening. Deze keer heb ik dus GEEN EEN email otvangen. En krijg ik dus incasso vordering!!!

Nou, beste Pathe mensen, dat zou ik niet pikken.Zomaar 40 euro weggooien , dat wind ik GEEN SERVIS!!!

Desired solution:

Ik zie hier maar een oplossing- ik krijg die 40 euro van Pathe met excuses terug. Anders ga ik zorgen dat jullie veel klanten gaan verliezen. En ik ga daar mijn best voor doen ;)

All complaints of