Complaint: probleem verzilveren pathe pas

user-54535 on 03 July 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Locatie: R’dam schouwburgplein
Tijd: 2 juli 2011 14:00 (poging 1) en 20:30 (poging 2):
1).Rij voor pathepas service niet goed aangegeven: Na 20 min in rij te staan. Werd vrolijk gemeld, dat ik de andere rij met webcam moest staan daarvoor. Vrolijk achter aansluiten aub. Medewerker informeerde of het mogelijk was om formulier mee te geven dat al toegezegd van de medewerker aan de juiste balie. Tot 3:00 nacht kon in nog pas laten maken. Ben weggegaan.
2). Geen consistent reden voor niet kunnen aanmaken van pas: Bij poging twee aan de juiste balie werkt verteld, dat er geen tijd was en andere keer beter terug kon komen. Verder was het aparaat ook nog kapot de gehele dag al.Dat hadden ze niet eerder op dag gemeld. Kom maandag maar terug zeiden ze of ga maar na de Kuip. 18u is de balie daar dicht.

Desired solution:

Geen oplossing. Verhaal met inconsistente reden om geen pas aan te maken.

All complaints of