Complaint: service

user-109986 on 19 June 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wat een gezeik met Pathé zeg eerst moet er een nieuwe foto op de pas moeten we daar voor terug komen.
Vervolgens kom je terug werkt het systeem niet naar behoren.
Woord er gezegd dat de pas die je had nog gewoon kan blijven gebruiken is hij opeens inactief op onverklaarbare wijze.
Moet je weer terug.
Heb je eindelijk een nieuwe pas maakt een of andere doos bij Pathé een nieuwe barcode aan zonder het te zeggen.
Moet je dus weer terug.
Ben je daar woord er door een manager gezegd: ja ik snap het ook niet. vraag je een vergoeding voor het parkeren en benzine zegt ze dat kan niet. vraag je waarom krijg je als antwoord: ja dat zei ik al omdat het niet kan. zeg je dat is geen uitleg zegt ze weer omdat het niet kan. dan ben je toch dom als je nog geen eens snapt dat omdat het niet kan geen uitleg is. zeker als manager vaan een groot filiaal als Pathé Haarlem.
En er kon nog geen eens een sorry van af bij haar.

Desired solution:

financiele onkosten vergoeding ter waarde van 20 euro

All complaints of