Complaint: toegang geweigerd

user-217159 on 08 December 2013 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 08-12-2013, wilden me moeder ik en zusje van 17 jaar naar homefront gaan. Allen hebben we een unlimited kaart waar geboorte datum op staat. Eenmaal bij de kassa wordt unlimited kaart genegeerd en wordt mijn zusje om identiteit gevraagd ondanks dat alle gegevens op pasje staan. Ons wordt verteld dat het kaart nutteloos is en dat de klant geen koning is. We gaan terug naar huis en halen haar paspoort op. Tweede keer hoefden we geen paspoort te laten zien want unlimited kaart was voldoende. Maar de manager vond het erg dat me moeder zei dat er gediscrimineerd werd en ons toegang werd geweigerd. Heel ons avondje uit was verpest. Heb twee keer benzine moeten verbruiken om naar pathe kuip Rotterdam zuid te gaan. Ons hele punt is dat er dus voor niets een geboortedatum op je pasje staat en als iemand je niet aanstaat wordt er toch om paspooet gevraagd. Daarnaast staat op internet op voorwaarden van een abonnement dat abonnees onder 16 jaar niet naar films van 16+ mogen. Mijn zusje is 17. Daarnaast staat er dat een unlimited pas eigenlijk soort van identiteit is maar vandaag was het dus helemaal niets waard. Ik vind pathe helemaal niet klantvriendelijk

Desired solution:

Benzine geld en duidelijke afspraken dat unlimited pas toch een soort identiteit voor leeftijd is.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about PATHE

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of