Complaint: Vervallen reservering

user-150748 on 30 December 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wilde samen met mijn man naar Skyfall en gebruik maken van Pathe biosbonnen. Online reserveren gaat dan niet, want direct betalen niet mogelijk met bonnen. Dus s’middags telefonisch gereserveerd. Vanuit Apeldoorn naar Arnhem afgereisd en half uur van tevoren aanwezig om kaartjes op te halen. Daar blijken slechts twee kassas open en een gigantische rij. Wachten… Eenmaal bij de kassa waren inmiddels alle reserveringen vervallen en waren er alleen nog twee plekken op de eerste rij beschikbaar. Niet wat ik had gereserveerd, maar ja onverrichter zaken weer terug naar Arnhem was ook zo wat!

Desired solution:

Twee nieuwe biosbonnen, om nog een keer te kunnen genieten v een film maar nu zonder stijve nek! / meer kassas open / mogelijkheid om reserveringen ook met biosbon te betalen online of bij automatische checkout in bios

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about PATHE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of