Complaint: Zeer slechte service aanmaken Unlimited Pas

user-55309 on 13 July 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen zondag 10 juli ben ik in Pathe Haarlem heel slecht geholpen met het aanmaken van mijn unlimited pas. Ik heb via de ING bank een Unlimited voucher gekocht. Het personeel in Haarlem heeft meerdere fouten gemaakt waardoor ik een uur heb moeten wachten op het aanmaken van de pas.

Hierdoor heb ik de film die ik graag wilde zien niet meer kunnen zien, en was de manager niet bereid om mij een andere mogelijkheid aan te bieden.

Vanmorgen heb ik een bevestiging ontvangen van het opzeggen van mijn Unlimited pas. Ik heb echter NOOIT mijn pas opgezegt (die heb ik pas zondag aangemaakt, nooit gebruik gemaakt van mijn pas), ik heb NOOIT toestemming gegeven voor het opzeggen van de pas. Ik neem aan dat het personeel van Pathe Haarlem hier achter zit, want ik heb zelf niks ondernomen.

Desired solution:

Ik wil dat het bedrijf zelf mijn pas weer activiteert en de kennis van het personeel in Pathe Haarlem opschroeft.

All complaints of