Complaint: ongewenste incasso

user-209653 on 01 November 2013 about payinfo in category SMS Diensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kreeg een zeer onduidelijk sms bericht, klikte dit aan voor meer info en voordat ik het wist bleek ik mij te hebben aangemeld bij Payinfo.
Direct gebeld met het bedrijf 0103404450 Werd niet opgenomen en tot twee keer aan toe bericht achter gelaten, maar nog niet teruggebeld.
Op hun site staat dat ik contact kan opnemen met provider. Ik neem contact op met Vodafone, wordt alleen maar gezegd dat het mijn probleem is en dat ik het zelf met Payinfo moet oplossen. Vodafone verkoopt mijn gegevens, staat vermeld op hun site en onderneemt verder niets. Arrogant en onbeschoft.

Desired solution:

Ik heb hier niet om gevraagd. Ik wil hier ook nooit gebruik van maken. Ik heb ook direct contact gezocht toen ik merkte dat ik aangemeld zou kunnen zijn met Payinfo en heb het ook direct opgezegd. Ik wens slechts dat Payinfo mij bevestigd dat ik geen diensten van ze afneem, nu niet en ook in de toekomst niet niet. Dat men mij ook niet meer benadert. En dat men mij geen kosten in rekening brengt. Dat men mij dit ook schriftelijk bevestigd.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about payinfo

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind payinfo to pickup complaint

All complaints of