Complaint: Account geblokkeerd €334,05 EUR kwijt

user-175965 on 28 April 2013 about Paypal in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een PayPal account deze is geblokkeerd (m…….d……..@gmail.com) dit account kreeg ik nooit terug na veel bellen en gedoe en PayPal heeft verteld dat ik niets kon doen. Mijn bedrijf gaat door en ik heb PayPal nodig … ik heb een 2e account aangemaakt: (lmi………….b………@gmail.com) dit account heeft 800 euro in 1 week verdient en ik wilde het naar mijn rekening toe zenden en opeens was dit account ook geblokkeerd. Er staat nog €334,05 EUR op!

Ik heb ALLE DOCUMENTEN gestuurd en nog is mijn account geblokkeerd. Heb elke werkdag gebeld naar PayPal toen kreeg ik steeds te horen dat er een afdeling is die er mee bezig is en dat ik 72 uur moest wachten … we zijn nu 1 week verder en nog geen reactie of oplossing.

Desired solution:

Ik wil graag mijn account lmi.............b.........@gmail.com terug

dit account kan gesloten worden: m.......d........@gmail.com

Zo niet hoor ik graag WAAROM ik mijn account niet terug krijg en WANNEER ik mijn geld terug krijg van het bedrag: €334,05 EUR

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Paypal

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Paypal to pickup complaint

All complaints of