My complaint:
Heb via pp 3 betalingen gedaan, nav onduidelijkheid ivm 2 mailadressen van verkoper, waarvan ik 2 heb geannuleerd maar dat wordt gewoonweg niet uitgevoerd. Betekent dat er driemaal eeen bedrag van m’n bankrekening is afgeschreven, waarvan verkoper al 1 heeft gerourneerd en 1 heeft geweigerd, en dat nu dus 2 bedragen ergens onderweg zijn. Je hebt wel de mogelijkheid om een betaling te annuleren maar dat wordt dan dus gewoonweg niet doorgevoerd. “Geannuleerde betaling bevestigen – Wilt u deze betaling annuleren?” En als je dan op “Betaling annuleren” klikt krijg je het volgende “Helaas – het uitvoeren van de laatste actie is mislukt”. Het afschrijven van het geld is zo gebeurd maar om het teruggestort te krijgen is zelfs na 2 mailtjes nog niet gelukt. Heb dan ook geen idee waar het geld is want er bevindt zich ook niets op m’n pp rekening.
Verder wordt er ook in het geheel niet op mailtjes gereageerd.
Kan pp dan ook zeker niet aanbevelen.
Desired solution:
Retourstorting zwevende bedragen en aanpassing website