Complaint: Problemen met automatische afschrijving bank/paypal

user-73850 on 12 December 2011 about Paypal in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een “computerfout” bij de bak zijn we enige tijd verstoken geweest van automatische afschrijvingen.
Dit lijdt bij Paypal direct tot uitgestelde betaling(overigens wel het bedrag binnen 24 uur van mijn bank af).Eerder hier al over de klantenservice al gebeld en moest eerst drie betaling doen die lukten, dit was natuurlijk geen enkel probleem want het was geen saldo probleem.
Nu, bij de VIJFDE betaling wéér uitgestelde betaling, als je belt krijg je a. een onbeschofte medewerkster aan de lijn die b. niet wil luisteren.c. komt met standaard op te lepelen antwoorden en nergens inhoudelijk antwoord op kan en wil geven en op een gegeven moment op asociale wijze de verbinding verbreekt.
Mooistre is nog het antwoord, het ene soortgelijke geval kan na één keer met de gekoppelde rekening weer rechtstreeks betalen en de ander moet misschien 6 of 7 keer zelf eerst via paypal bijstorten/betalen.
Op de vraag waarom dit zo is omdat dit een probleem is wat m.i. computertechnisch eenvoudig is op te lossen krijg je als antwoord; als u zo begint te praten kan ik u niet helpen en boem.
Wat een stelletje horken daar, niet in de gaten dat wioj allemaal klanten zijn.

Desired solution:

Meer duidelijkheid over herinstellen van koppeling bankrekening-Paypal rekening, transparante informatie en kappen met valutering want ook het antwoord van hen op de door een andere klager gesteld vraag slaat nergens op, want de reguliere banken handelen per dag vele miljoenen transacties per dag méér af en die kunnen wel binnen een dag een betaling elders krijgen.

All complaints of