My complaint:
Het systeem van paypall had de rekening geblokkeert omdat ze een aantal formulieren/bewijzen wilden ontvangen. Deze heb ik geupload via hun internetsoftware tot 2x toe. De formulieren kwamen niet aan en de rekening bleef geblokkeerd. Toen heb ik gebeld met het bedrijf 0900-nummer die kostte 20cent per minuut en het gesprek duurde 20 minuten waaruit bleek dat de documenten die ik direct uploadde terwijl de ik met die meneer aan de telefoon was gewoon aankwamen. Vervolgens bleef de rekening geblokkeerd. Ik heb een klacht via e-mail gestuurd en kreeg een telefoontje van een medewerkster van Paypall die direct vroeg of ik akkoord ging met opname voor opleidingsdoeleinden. Ik ging niet akkoord en toen moest zei het telefoongesprek verbreken. Ik kreeg vervolgens een mail van haar dat ik de gevraagde formulieren moest uploaden via het systeem of faxen. Mijn irritatie was al zo hoog opgelopen dat ik mailde dat ik de rekening wilde opheffen. Toen kreeg ik weer een antwoord per e-mail dat zij het saldo niet konden overmaken en geen rekening konden opheffen als ik de gevraagde documenten niet zou opsturen.
Gewenste oplossing
De rekening moet worden opgeheven en het saldo moet op de rekening worden gestort.