Complaint: Personeel is onder het niveau

user-188391 on 10 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedenavond meneer/mevrouw

7 juni j.l. waren wij als familie zeer gelukkig dat wij op vakantie gingen en wederom met jullie mochten vliegen.

Dit jaar was het extra speciaal omdat onze dochter van 10 maanden voor het eerst mee ging.

Via online boeken hebben wij een leuke vakantie geboekt naar Mallorca en een extra stoel erbij geboekt voor maar 25 euro TOP vonden wij met ze alle !

Helaas toen we eenmaal in het vliegtuig zaten werden wij totaal niet vriendelijk geholpen of begroet, het personeel sprak zelfs buitenlands en geen Nederlands naar ons.

Wat wij nog erger vonden was dat het personeel fluisterden in hun taal en dan naar de passagiers keken.

Toen mij vrouw vroeg als het flesje met water op gewarmd kon worden werd ze genegeerd. Bij de 2e maal vragen moesten wij 10 minuten wachten en kregen geen warm flesje terug helemaal niks zelf !!!

Ook hadden wij een tussenlanding op Ibiza en werden de passagiers vanuit Ibiza ingeladen en hadden ze de zelfde stoelnummers als ons hoe kan dit wij moesten nog 20 minuten vliegen naar Mallorca.

eenmaal aangekomen op Mallorca en in de bus zittend moeten we daar een 90 minuten wachten op de volgende vlucht vanuit Stuttgart omdat deze mensen in de zelfde bus moesten dit is geen probleem wel als je je bedenkt dat de buschauffeur alles binnen door rijdt en niks via de snelweg doet. Reisduur 180 minuten met een kleine meid van 10 maanden BELACHELIJK

Naar de heen vlucht ben ik zeer teleurgesteld in de gang van zaken en overwegen wij om de volgende keer te boeken via een ander vliegtuigmaatschappij.

vlucht nummer:OR 591

Vlucht tijd: 15.40 uur

Met vriendelijke groet,

Leroy Wienholts

Desired solution:

Wij zijn tevreden als het personeel hierop aan word gesproken.

We zien ook graag een mooie kortingsbon ongeveer 20% van de totale reissom,te gemoet we hebben toch met 4 volwassenen geboekt.

1 Leuk speelgoedje voor mijn kleine dochter

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 18 juli 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of