My complaint:
Ik heb op 16 aug. j.l. twee paar rode ballerina’s van het merk Ecco gekocht (maat 40 en maat 38 voor mijn moeder) omdat mij verteld is dat dit een goed merk is. Ik en mijn moeder hebben de schoenen gepast en wij voelden vooraan bovenop de schoen wel een beetje het randje maar dachten dat zal wel uitlopen want het is leer. Maar helaas, het loopt geheel niets uit en de rand blijft erg zeer doen. Ik ben naar de schoenmaker gegaan en heb gevraagd of hij de randen misschien kon oprekken of uitkloppen. De schoenmaker zei al meteen dat dit niet zou helpen. Hij kende het probleem en zei dat hij dit soort schoenen met dit probleem al veel vaker gehad heeft.
In de bovenrand zit nl. een nylon touwtje verwerkt die te strak aangetrokken is in de fabriek. Hij zou dit kunnen verhelpen door de randen open te maken en het bovenste deel van het touwtje te verwijderen.Dit zou me 22 euro per stel schoenen kosten. Omdat ik en mijn moeder anders niets aan de schoenen zou hebben hadden we geen keus en hebben we de reparatie laten uitvoeren. Nu lopen de schoenen gelukkig goed.
Desired solution:
Vergoeding van de reparatiekosten zou m.i. wel op zijn plaats zijn.