My complaint:
Dat ik grote bedragen alleen maar tijdens kantooruren kan pinnen bij de HEMA en dat dit apparaat alleen maar kapot is. Ik probeer al 4 dagen lang om een groot bedrag te pinnen, maar het apparaat in Winschoten bij de HEMA is alleen maar stuk. Dit is toch geen service. Ik denk dat de SNS vergeet dat hun klanten toch ook af en toe willen pinnen, en dan misschien gokken op materiaal van andere banken. Erg onsportief. (Moet dus 7 dagen achterelkaar elders pinnen !?!?)Als ik verhaal wil halen bij een service punt, krijg ik toch geen antwoord, dus wat heeft zo’n service kantoor nu voor zin. Ik wil gewoon normale bankhandelingen en kashandelingen, geen mooie praatjes.
Ik overweeg echt om naar een andere bank over te stappen die beter toegankelijk is.
Desired solution:
Ik denk niet dat ik nog tevreden kan worden met de SNS bank. Er moet geen pin automaat in een winkel staan, maar gewoon ergens buiten op straat (24 uur toegankelijk !!!)
Ook zorgen voor degelijke apparatuur. Dit apparaat is alleen maar stuk. Ik moet toch over mijn geld kunnen beschikken, dat kan ik nu niet.