Complaint: pinstoring Lidl

user-169625 on 13 December 2013 about Lidl in category Supermarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanmorgen bij Lidl de kar voor 79 euro aan boodschappen gevuld. Alles gescand en in de boodschappentassen opgeruimd. Toen ik wilde pinnen kreeg ik te horen dat er een landelijke pinstoring was. Aangezien ik maar 10 euro in mijn portemonnee had mocht ik de boodschappen niet meenemen. Ik begrijp dat er een storing kan zijn maar bied de klanten dan een alternatief aan, b.v. boodschappen bewaren en dan later ophalen. Of een machtiging tekenen. Nee, ik mocht de boodschappen niet meenemen. Ik moest ze allemaal uit de tassen halen en achter laten. Zonde voor mijn tijd. De reden voor deze houding van Lidl is: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Desired solution:

Gratis boodschappen maar hiervoor is eigenlijk geen oplossing te bedenken. Indien geen gratis boodschappen was dit de laatste keer dat ik bij Lidl was.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Lidl about your complaint

All complaints of