Complaint: lelijk gedrag ‘s nacht

shahramsd2005 on 29 January 2013 about POPSTARS in category Talentenjacht

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,
Ik ben ”Shahram Sadrediny” en ik heb klacht over het gedrag van post-huisarts die ik gisternacht ontmoet.
Het is nu 5 dagen dat mijn dochter (Parmis Sadrediny) af en toe oorpijn aan de rechter kant heeft.
Oorpijn komt vaak voor bij kinderen door een virus-infectie en meestal gaat hij van zelf weg.
Gisternacht (29-01-2013, om 23 uur) wordt de pijn erger en zij kon niet op de rechter kant slapen en huilde van de pijn.
We gaven haar Ibuprofen en Paracetamol maar ze waren niet effectief en zij was heel onrustig.
Dus moesten we om 4,00 uur ‘s nacht bij de post-huisarts in Venlo (Hagerhofweg 2, 5912PN Venlo).
Toen we daar aankwamen na het wachten voor de arts, kwam de arts die zijn gezicht heel boos was.
Na het uileggen de klacht van mijn dochter keek hij heel boos tegen ons en zei eerst; Nu is het midden van nacht en hier is niet open kliniek dat jullie vrij elke uur kunnen komen.
Zijn gedrag was heel boos en lelijk tegen ons dat mijn dochter die 4 jaar is, merkte dat.
Hij keek naar me als een ongeleerde persoon en ik was bang dat hij me misschien voor mijn kind iets onjuist zou zeggen .
Uiteindelijk gaf hij mijn dochter Antibiotica (bij de bijlage) en zei dat het een bacteriele infectie is.
Ik ben reumatoloog en ik begrijp dat het moeilijk is voor iedereen om ‘s nacht wakker te worden, maar het onderling respect en het gevoel van verantwoordelijkheid is essentieel in iedere cultuur, ‘s nachts en ‘s ochtends.
Inderdaad als het probleem van iemand erg is gaat hij naar ziekenhuis en als het niet zo erg is kan hij tot ‘s ochtend wachten.
Dan komen deze vragen automatisch voor;

Wat is de rol van een post-huisarts?
Wie moet beoordelen over een kind die ‘s nacht erg pijn heeft terwijl de arts erg boos is warrom hij wakker is geworden?
Wat betekent het respect en een juist contact tussen arts en patient in Nederland?
Ik moet alleen zeggen ”I am sorry” voor het systeem van zorg waarin de artsen zo gedragen tegen patienten die ‘s nacht hulp nodig hebben, vooral kinderen!

Inafwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet, Shahram.

Desired solution:

het meer respect aan elkaar

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about POPSTARS

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind POPSTARS to pickup complaint

All complaints of