Complaint: Klacht Jos Steeman Pakketverscheping – slechte service

Archive on 26 July 2008 about Post algemeen in category Post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn lesje wel geleerd met posten van een doos via Jos Steeman. We zijn in maart 2008 op vakantie geweest naar Suriname en we hebben op 9 April 2008 een doos gepost via Jos Steeman in Paramaribo. Het eerste wat ze je vragen is of het via luchtpost gaat (flink geld mee te verdienen). We hebben aangegeven via zeevracht en de service (wat ze daar onder service verstaan) werd al minder. Nog nagevraagd hoe lang het zou duren en met tegenzin als antwoord “8 weken”. We hebben nog gevraagd waarom het zo lang moest duren en er werd gezegd dat de boot de hele wereld aandeed (jaja, maakt dat je moeder maar wijs). Het is nu al 15 Juli 2008, ruim 3 maanden verder en nog steeds geen doos ontvangen. Naar Jos Steeman gebeld in Alkmaar en gevraagd naar de klantenservice (kennen ze nog niet eens anno 2008) en me verwezen naar de afdeling pakketdiensten. Meerdere keren doorverbonden en kreeg te horen dat het toestel bezet was. Kreeg een nummer om rechtstreeks te bellen. Navraag gedaan naar de doos en hoorde nog op de achtergrond enige discussies en na lang zoeken?? bleek de doos er plots te zijn die richting Rotterdam zou worden verstuurd. Wij wonen zelf in Oss en in Paramaribo kregen we een lijst met adressen en hebben de dichtbijzijnde (Uden) aangegeven. Dat werd ook genoteerd op bonnen waarvan wij een kopie mee kregen.
In Alkmaar wisten ze nog niet eens dat ook in Uden geleverd kon worden. Toen de vraag gesteld wanneer de doos dan in Uden zou aankomen, kregen we als antwoord: “geen idee, we hebben geen auto die naar Uden gaat”. Het kastje naar de muur effect zonder concrete antwoorden en nu nog steeds geen doos.
Ik zou bij deze dus iedereen aanraden om toch 2 keer na te denken voor in letterlijk in “zee” gaan met Jos Steeman.

All complaints of