Complaint: Post geregeld niet goed door brievenbus

user-21472 on 12 September 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geregeld hangt de post half uit de brievenbus. Bij regen is deze doorweekt. Bovendien hangt persoonlijke post zoals betaalpasjes etc uit de brievenbus. Via de website van TNT heb ik een klacht ingediend maar nooit enige reactie ontvangen en er is ook niets in de bezorging verbeterd. Gebeurd ook in de rest van onze straat

Gewenste oplossing

Goede bezorging, de post hoort geheel door de brievenbus te zijn gestoken en op de deurmat te liggen en niet half uit de brievenbus te hangen.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste langejan, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Post hoort uiteraard correct te worden bezorgd en niet half uit de brievenbus te hangen. Ik bied je hiervoor mijn verontschuldigingen aan. Volgens mijn informatie is de e-mail die je hebt gestuurd inmiddels behandeld. Je klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de afdeling postbezorging. Deze zal de betrokken medewerkers aanspreken en erop toezien dat je post voortaan correct wordt bezorgd. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de afdeling postbezorging. Deze zal de betrokken medewerkers aanspreken en erop toezien dat de post voortaan correct wordt bezorgd.

All complaints of