Complaint: POST NIET BEZORGD

user-24032 on 06 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds enige tijd komt het regelmatig voor dat post NIET bezorgd wordt. E.e.a heb ik gecontroleerd door zelf brieven te posten, die dus niet aankomen. Ik mis hierdoor fakturen van Eneco, KPN, Tele2, Belastingdienst enz enz

Gewenste oplossing

Controle en een uitgebreid onderzoek naar de gang van zaken, want dit is absoluut ongeoorloofd.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste manon_toet, Hartelijk dank voor je melding over de postbezorging. Ik vind het heel vervelend dat je een aantal postzendingen niet hebt ontvangen. Voor dit ongemak bied ik je mijn excuses aan. Ik informeer je graag over de behandeling van je klacht. Het gaat hier om ongeregistreerde postzendingen. Hiervan wordt door TNT Post geen administratie bijgehouden. Het is daarom niet mogelijk deze post te traceren. Ik heb je klacht wel doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging. Hij gaat je melding met de betrokken medewerkers bespreken en zal erop toezien dat de bezorging van de post extra aandacht krijgt. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Wim Klantenservice TNT Post

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het gaat hier om ongeregistreerde postzendingen. Hiervan wordt door TNT Post geen administratie bijgehouden. Het is daarom niet mogelijk deze post te traceren.
De klacht is wel doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging en wordt met de betrokken medewerkers besproken. Er zal extra aandacht zijn voor de aflevering van de post.

All complaints of