Complaint: Post vorige bewoners tot incassomaatregelen aan toe

user-129589 on 24 September 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al 4 jaar bel in met regelmaat met de SNS bank (inclusief alle wachtijden en keuzemenu’s), om door te geven dat de vorige bewoners hier niet meer wonen. Ze blijven echter stug post doorsturen. Nu in de laatste brief met incassomaatregelen wordt gedreigd ben ik het echt zat.

Desired solution:

Verwijdering van de oude bewoners uit hun klantbestand, een welgemeend excuus voor hun blinde bureaucratische muur en een flinke bos bloemen die al de gemaakte telefoonkosten tijd en fraustraties dekt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Ellis, Wat vervelend om te horen en uiteraard niet de bedoeling. We zagen dat je deze klacht ook via Klachtenkompas.nl en Facebook hebt geuit. We hebben je daar geadviseerd contact met ons te zoeken via webcare@sns.nl, maar gelukkig zien we hier je persoonlijke gegevens en gaan we je vraag uitzetten bij de desbetreffende afdeling. Zodra we terugkoppeling van hen ontvangen nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch en schriftelijk contact gehad met de klant. De klant ontvangt in de toekomst geen post meer van de vorige bewoner.

All complaints of