Complaint: Post wordt achtergehouden (diefstal)

user-19912 on 30 August 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Met enige regelmaat doe ik bestellingen van tickets om concerten bij te wonen. Het is mij al meerdere malen overkomen dat deze niet worden bezorgd terwijl ik met zekerheid kan zeggen dat deze wel verstuurd zijn.Dit geld ook voor andere gevoelige poststukken (pincodes) etc. Ik ben ervan overtuigd dat hier fraude in het spel is en er iemand bij TNT doelbewust post achterhoud. Hierdoor ben ik voor inmiddels meer dan 1000 euro gedupeerd.

Gewenste oplossing

Ik ben tevreden wanneer er wordt vastgesteld wat er binnen de lijn van de postbezorging mis gaat en wie hiervoor verantwoordelijk kan worden gehouden.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste lummel37, Bedankt voor je reactie over de postbezorging. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer je regelmatig poststukken niet ontvangt. Mijn oprechte excuses hiervoor. Omdat er van de gewone briefpost geen registratie wordt bijgehouden, kan ik helaas niet achterhalen waar je post zich bevindt. Je klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal de medewerkers aanspreken en erop toezien dat je post voortaan correct wordt bezorgd. Ik ga ervan dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

Message from from Klacht.nl

15 years ago - User added a review about the solution that PostNL posted

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Toevallig informeert de posbesteller van de TNT bij mij vandaag of eea nu beter verloopt. Na het openen van de voordeur en het bekijken van de post op mijn deurmat ontdek ik een envelop waarin de inhoud van een marktplaatsaankoop zich had moeten bevinden. Wat blijkt? De envelop is halverwege ingescheurd en de geheugenkaart die zich in de envelop had moeten bevinden is er uit gestolen. Ik roep de TNT bezorger na. We bekijken gezamenlijk de envelop en zien dat deze door de marktplaats-verkoper netjes over de volle breedte van stevig breed plakband is voorzien. Ik wordt radeloos van TNT en de voorgestelde oplossingen om medewerkers hierop aan te spreken. Ik wil financiele genoegdoening!

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Omdat er van de gewone briefpost geen registratie wordt bijgehouden, is het helaas niet mogelijk te achterhalen waar deze post zich bevindt. De klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de postbezorgers. Hij zal de medewerkers aanspreken en erop toezien dat de post voortaan correct wordt bezorgd.

All complaints of